Zondag 26 maart gaat de zomertijd in. Het startschot van de landelijke campagne om tennis te promoten. Onder het motto ‘Het is Zomertijd, tijd voor tennis!’ gaat de KNLTB samen met tennisverenigingen in de maand april tennis promoten om zoveel mogelijk nieuwe spelers te verwelkomen op clubs door heel Nederland.
Het is tijd om in actie te komen!
Voor veel clubs start het nieuwe tennisseizoen. Hét moment om de deuren van jouw club open te zetten. Organiseer dit voorjaar een kennismakingsactiviteit, zodat iedereen die dat wil laagdrempelig een balletje kan slaan op jouw club. Maak hierbij gebruik van het kennismakingsaanbod van de KNLTB voor alle verschillende doelgroepen, zoals bijvoorbeeld een open dag, Startersclinic, Tennis- en Padelstart en de Vriendjesmaand.
Wanneer je jouw kennismakingsactiviteit aanmeldt bij KNLTB Meet & Play, dan doe je automatisch mee met de campagne én helpt de KNLTB, naast de landelijke promotie, ook bij de regionale promotie van jouw activiteit. Immers, zonder promotie geen succesvolle wervingsactiviteit.
Spelers vinden het aanbod van activiteiten op www.meetandplay.nl/activiteiten en kunnen zich er via de website of de app ook direct voor inschrijven.
Promotiemiddelen
De KNLTB faciliteert verschillende promotiemiddelen voor het kennismakingsaanbod waar je zelf als club mee aan de slag kunt gaan. Deze promotiemiddelen voor tennis en padel vind je hier.
Daarnaast heeft de KNLTB specifiek voor de campagne ook nog een aantal promotiemiddelen laten maken. Deze kun je als club natuurlijk ook gebruiken voor de promotie van jouw activiteit, alleen is het niet mogelijk ze te personaliseren. Deze promotiemiddelen vind je hier (beschikbaar vanaf midden volgende week).
N.B. de kick-off van de campagne is zondag 26 maart, gelieve de campagnematerialen ook pas vanaf dat moment te gebruiken.